توسعه کسب و کار, مقالات

استراتژی توسعه کسب و کار

برای توسعه کسب و کار و گسترش فعالیت های سازمان، راهبردهای مناسب تهیه و اجرا می گردد. که این استراتژی ها برای هر کسب و کار و سازمانی با سایر کسب و کارها و سازمانها شاید متفاوت باشد. برای این منظور مدیران ارشد سازمان و کسب و کار، با بررسی شرایط و اوضاع ، نسبت به انتخاب استراتژی مناسب اقدام می کنند.

در مطلب قبلی درباره توسعه فردی صحبت کرده ام

چند نمونه از استراتژی توسعه کسب و کار

جهت ارائه یک دید کلی از استراتژی ها، در زیر چند نمونه از استراتژی های توسعه کسب و کار ارائه شده است.

  • توجه خود را بر نیاز مشتری متمرکز کنید.
  • پرسنل مناسب را در زمان مناسب استخدام کنید.
  • به دنبال فرصت مناسب باشید.
  • زیاد حرف نزنید ، شنونده خوبی باشید.
  • با افراد مهم در ارتباط باشید.
  • شعار اصلی سازمان شما باید “رضایت مشتری” باشد.
  • خدمات ممتاز ارائه دهید.
  • در محصولات و خدمات خودتان نوآوری ایجاد نمائید.
  • صرفه جویی در هزینه
  • و …. 
استراتژی توسعه کسب و کار

برای دریافت اطلاعات بیشتر مطالب زیر را دریافت نمائید.

یک نمونه از استراتژی توسعه کسب و کار

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *