توسعه فردی, مقالات

جدول برنامه ریزی روزانه

جدول برنامه ریزی روزانه

جدول برنامه ریزی روزانه؛ در دنیای مدرن امروز، ایجاد تعادل میان وظایف و کارهای متنوع در زندگی‌ آسان نیست. تعادل میان کار و شغل، درس و رشد علمی، فعالیت های هر روزه‌ی زندگی؛ درحالی‌که باید هوای دوستان و خانواده را هم داشته ‌باشید! به همه‌ی اینها زمانی را که نیاز دارید به خودتان برسید هم اضافه کنید.

جدول برنامه ریزی روزانه

قسمتی از جدول برنامه ریزی روزانه

در چنین معرکه‌ای بدون تردید برنامه ریزی (سالیانه، ماهیانه، هفتگی و روزانه) به شما کمک می‌کند. برنامه ریزی، مدیریت و کنترل کارها را آسان‌تر می‌کند، می‌توانید میان اهداف بلند مدت و کوتاه‌ مدت تعادل برقرار کنید. کارها را بر اساس اهمیتی که برای‌تان دارند اولویت‌بندی کنید. در میان برنامه ریزی های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت، برنامه ریزی روزانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که با برنامه ریزی روزانه در میان مدت و بلند مدت به اهداف خودتان می رسید.

تهیه و دانلود فایل جدول برنامه ریزی روزانه

گروه تولید محتوای سایت gtalovers با مطالعه و تحقیق و انجام آزمون و خطا و با استفاده از تجربیات خودمان و همچنین استفاده از متخصصان توسعه فردی و مدیریت زمان، فایل برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه را طراحی نموده اند. همکاران ما در gtalovers برای برنامه ریزی های خود از این فایل ها کمک می گیرند.

به منظور کمک به شما جهت پربار نمودن اوقات زندگی و در جهت توسعه فردی و رشد فردی و استفاده بهینه از لحظه لحظه زندگی تان، فایل برنامه ریزی روزانه را در قالب فایل پی دی اف PDF در اختیار شما قرار می دهد.
تمرکز اصلی در این فایل روی هماهنگی بیشتر میان هدف های بلند مدت و فعالیت های روزمره زندگی می باشد. فایل برنامه ریزی روزانه که به صورت یک صفحه A4 می باشد، شما فایل فوق را چاپ کرده و اطلاعات لازم را در آن وارد نمائید.

پیشنهاد ما به شما این است که دانلود فایل جدو برنامه ریزی روزانه را در اولویت قرار بدهید و یکبار برای همیشه به خودتان قول بدهید که طبق این برنامه پیش بروید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا هر روز یک گام به اهداف متعالی خود نزدیکتر شده و در نهایت به آن برسید.

در این صورت مجددا" یک هدف بلند مدت دیگر برای خود تعیین و در جهت رسیدن به آن تلاش نمائید.
برنامه ریزی یعنی پیش بینی آینده و ساختن آینده با تصمیم و اراده خودتان
تکنیک پومودورو؛ تکنیکی جذاب برای مدیریت زمان
تکنیک پومودورو؛ تکنیکی عالی برای مدیریت زمان

طرح‌ریزی برای یک برنامه‌ روزانه جذاب:

۱. کارهای روزانه تان را یادداشت کنید

۲. زمان هایی را که در رفت‌و‌آمد برای کار، درس و… هستید حدس بزنید

۳. مشخص کنید چه زمانی بیشترین آمادگی و بهره‌ور‌ی را دارید

۴.عادت‌های روزانه را شناسایی و دقت نمائید که عدت های شما زندگی روزمره‌تان را تحت تأثیر قرار می‌دهند

حتما بخوانید: برای تمرکز حواس چه بخوریم؛ ۵ خوراکی فوق العاده برای تمرکز حواس

۵. از اوقات تلف‌شده بکاهید

۶. شب قبل از خوابیدن برنامه‌ روز بعد را بریزید

برای تهیه جدول برنامه ریزی روزانه  و جدول برنامه ریزی هفتگی کلیک کنید

۷٫ برنامه روزانه تان را حتما” ثبت نمائید

خلاصه و جمع بندی مطالب

طی این مقاله درباره ضرورت برنامه ریزی روزانه و اقدامات جهت طراحی و تهیه جدول برنامه ریزی روزانه اطلاعات کلی ارائه گردید. جدول برنامه ریزی روزانه به شما در ایجاد هماهنگی بین کارهای روزانه و اهداف کمک می کند. و به زندگی شما تعادل را به ارمغان می آورد. مداومت در برنامه ریزی، رشد شخصی را به شما هدیه می دهد.

حتما بخوانید: تکنیک پومودورو؛ تکنیکی ایده آل برای مدیریت زمان


 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *