توسعه فردی

دوره مجازی توسعه فردی

دوره جامع توسعه فردی با gtalovers:

با شرکت در دوره مجازی توسعه فردی، برای جهش در زندگی شخصی و کاریتان در آینده نزدیک برنامه ریزی نمائید!

سرمایه گذاری پر از ریسکه. بازار سهام شاید سقوط کنه. بازار املاک، طلا، دلار و ارز میتونه به یک حباب تبدیل بشه. کسب و کار های قدیمی به مرور بر اثر فناوری جدید داره منسوخ میشه.

این ماهیت سرمایه گذاریه، اما نه برای شما که روی خودتان سرمایه گذاری می کنین تا توسعه فردی داشته باشین، چون اونو هیچکس نمیتونه ازتون بگیره.

مهم نیست در جهان چه اتفاقی داره میافته، سرمایه گذاری که شما روی خودتان کردین در آینده کل سرمایه گذاری با سود چند برابرش برمی گرده.

پیشنهاد دوره مجازی توسعه فردی

در پی شیوع و همه گیری بیماری کرونا، جهت سرمایه گذاری روی خودتان ما پیشنهاد می کنیم در منزل و محیط های با فاصله اجتماعی مناسب از دوره های غیر حضوری و فایل های رشد شخصی استفاده نمائید.
دوره مجازی توسعه فردی؛ شما را برای موفقیت و رضایت بیشتر از زندگی آماده می نماید. با مطالعه و انجام تمرین های عملی و ساده این دوره به رشد و توسعه فردی دست خواهید یافت.

مهارت های زندگی

مهارت‌های زندگی توانایی‌هایی هستند که با تمرین مداوم پرورش می‌یابند.این مهارت ها شخص را برای روبه‌رو شدن با مسایل روزانه زندگی، افزایش توانایی‌های روانی، اجتماعی و بهداشتی آماده می‌کنند. سازمان جهانی بهداشت، مهارتهای زندگی را چنین تعریف نموده است: توانایی انجام رفتار سازگارانه و مثبت به گونه‌ای که فرد بتواند با چالشها و ضروریات زندگی روزمره خود کنار بیاید. در تعریف دیگر می‌توان مهارت‌های زندگی را مجموعه‌ای از مهارت‌ها و شایستگی‌های فردی و گروهی دانست که افراد برای زیستن در هزاره جدید به آن نیازمند می‌باشند.

همزمان با یادگیری تسلط و استقرار در این مهارت‌ها، فرد به ایفای نقش در زندگی خود می‌پردازد. همچنین فرد به آرامش و تعادل در زندگی فردی و اجتماعی می رسد.

کسب اطلاعات و تهیه دوره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *